RSS

Daily Archives: 22 June, 2011

Press | Jaga-jaga dalam Gym

 
 

Press | Ko Cari gambar ko, selebihnya..kembalikan semula yea!

Tunang Farid, Siti, menelefonnya untuk memutuskan pertunangan mereka.
Farid : Mengapa?
Siti : Saya dah bosan ngan awak. saya dah ada teman baru. Sebelum tu
awak mesti kembalikan semua gambar saya.
Farid : Ok. Tapi saya tak ingatlah yang mana satu gambar awak, Nanti
awak pilihlah sendiri. Yang selebihnya kembalikan kepada saya.
Siti : Erkkkkkk…. …. Benci ………

 
Leave a comment

Posted by on 22 June, 2011 in Lawak

 

Press- Awesome!! Proton Pahlawan Lima.

Ini adalah produk kereta Keluaran negara (PROTON).. Konsep rekaan kereta ni kalau xsilap digabngkan dari ide asal pengeluar kenderaan terkemuka LOTUS. Tapi design bukan originally dr Lotus, masih ada “sentuhan” rekaan dr pereka tempatan (Mungkin). Nama kereta ni semunya diinspirasikan dr nama PAHLAWAN 5 Bersaudara (Tuah, Jebat,Lekir,Kasturi & Lekiu). gambar (1)Tuah (2)Jebat (3) Lekir (4)Kasturi) (5)Lekiu.

Read the rest of this entry »

 
Leave a comment

Posted by on 22 June, 2011 in INFO